Знайти СТО, де обслуговування було б чесним, завдання не з легких. Але, якщо бути обізнаним в тому, який обман на автосервісах існує, та можна обрати дійсно якісний сервіс.

Тож ТОП 5 найпоширеніших видів "непорядної гри" на СТО та поради щодо їх уникання:

  1. Зависока ціна на послугу. Як би терміново не потрібен був ремонт, слід спочатку дізнатися про його вартість серед аналогічних послуг на ринку.
  2. Вигадане пошкодження частини або цілої деталі. Можно звернутися з одною проблемаю, а в ході ремонту виявиться, що недостатньо замінити деталь. Інколи змушують ставити повністю новий механізм чи взагалі заміняти запчастини, які того не потребують. Вкрай недобросовісні майстри "замінють" деталі тільки у квитанціі про виплату. А насправді автівка залишається зі старим елементом. Тому можете попередити, що маєте бажання забрати старі запчастини.
  3. Замість повної заміни олії - часткова. Користуйтесь перевіреними контактами чи особисто спостерігайте за процесом.
  4. Стара деталь за ціною нової. Розповсюждена махінація, за якої ставлять до автомобіля запчастину, що вже була у використанні. Звертайте увагу на те, як зазначена деталь у чеку, на її номенклатуру. Вимагайте гарантію.
  5. Витрати на допоміжні засоби. Їх можливо і використовували при ремонті, але не в зазначеному обсязі. І в цьому випадку, і у вище наведених, аби уникнути подібного, приділіть час і хоч поверхово вивчіть аспект пошкодження. Або ж відвідайте СТО разом із знайомим, який знає про це питання більше за вас.

І коли вже стало відомо, на чому можуть надурити на СТО, легше виділити критерії чесного сервісу:

  • перелік послуг та прозора вартість на них. Чим ширший перелік послуг СТО пропонує, тим професійнішим воно є. Вартість залишається сталою для всіх клієнтів, а не для кожного своя. Ціна на послугу проговорюється перед початком ремонту.
  • гарантія якості. У випадку, коли сервіс ухиляється від будь-яких гарантій, краще звернутися до іншого.
  • уважні спеціалісти. І ця увага повинна бути зосереджена не на гаманцеві клієнта, а на вирішенні його проблеми.
  • ремонт автомобіля не здійнюється за загадкових умов. Це не магія, яка створюється за зачиненими дверима. За бажанням клієнт завжди має бути у курсі того, як протікає робота. Майстри мают змогу відповідати на хвилюючі питання.

Якщо ви у пошуку СТО, яке відповідає усім цим вимогам, то автосервіс в Луцьку задовольнить запит. Завжди приємно, коли знаходиш людей, яким можна довіряти.