Вплив метатегів на пошукове просування сайтів: як скласти?

Метатеги – це рядки коду сторінки HTML, які надають пошуковим системам коротку інформацію про сторінку інтернет-ресурсу. Метатеги це title, description, keywords. Правильне їх написання сприяє пошуковому просуванню сайтів. Метатеги призначені для структурованого опису вмісту сторінки.
Метатеги – їх суть
Правильно написані метатеги дозволять пошуковим системам швидко встановити відповідність інформації інтернет-майданчика пошуковому запиту. Їхнє складання відбувається на етапі створення інтернет-майданчика. Навіщо потрібні метатеги:
- оформити привабливі новини веб-ресурсу;
- підвищити ранжування сайту – його відповідність до пошукового запиту користувача;
- збільшити переходи на платформу із соцсторінок.
Метатеги – це елементи успішного SEO просування.
Рекомендації до написання метатегів для просування сайту
Кожна сторінка в інтернеті ідентифікується у пошуковій видачі за своїми метатегами. Розглянемо їх детальніше.
1. Title – це головний метатег сторінки. Це заголовок сайту у браузері, який видає пошук. За «тайтлом» визначається відповідність сторінки пошуковому запиту. Як правильно його писати:
- він повинен перевищувати 70 символів, а кількість слів не більше 10;
- для кожної сторінки складається індивідуальний тайтл;
- слова в заголовок сайту вписуються за значимістю: головне слово – перше і далі за змістом;
- до «тайтлу» повинні входити ключові запити, які визначають тематику сайту;
- заголовок блогу інтернет-магазину повинен мати комерційний запит: купити, вибрати, акція; рекомендовано використовувати назву бренду підприємства;
- неприпустиме використання відразу кількох ключових слів: пошук їх співвідноситиме зі спамом.
2. Description – це короткий та інформативний опис сторінки веб-порталу. Разом із заголовком відвідувач бачить його у видачі результатів. Рекомендовано його обов'язково прописувати самостійно, бажано з використанням спецсимволів, щоби привернути увагу. В іншому випадку пошукова система вибере «дескрипшен» довільним шляхом із самого тексту. Згенерований таким чином фрагмент може не мати смислового навантаження та не відповідати інформаційній наповненості сайту. «Тайтл» і «дескрипшн» є сніппетом сторінки – анонсом, візиткою сайту в результаті видачі. Вони впливають на кінцеве рішення користувача: перейти на сайт і підвищити його клікабельність або опуститись нижче за списком видачі пропозицій. Це головні фактори, що впливають на пошукове просування сайту.
Рекомендації щодо створення «дескрипшену»:
- довжина не повинна перевищувати 158 символів у пошуковій системі Google, на мобільних пристроях – 120 символів – тут має бути найцікавіша та інтригуюча інформація;
- під час створення description слід відштовхуватися від списку ключових слів;
- опис повинен містити заклик до дії, щоб користувач перейшов за запропонованим посиланням;
- кожен опис повинен бути унікальним, але якщо сайт має кілька сторінок, допустимо використання шаблонів.
3. Keywords. Правильне написання ключових слів та їх введення у текст сприяють формуванню рейтингу сайту. Головні рекомендації:
- кількість ключових слів не повинна перевищувати 20;
- кожен ключ не повинен повторюватись більше 3-х разів;
- фрази мають бути написані в називному відмінку.
Деякі пошукові системи сьогодні не враховують ключові слова у ранжируванні сторінок.
Одна із застав ефективного SEO-просування ресурсу є створення метатегів за своїм унікальним стилем – це відрізнятиме сторінку від конкурентів та виділятиме її.



