PR агенція PointeR Agency провела дослідження серед представників бізнесу

Для того щоб з'ясувати реальну картину вподобань в засобах масової інформації серед власників і топ-менеджерів різних сфер бізнесу, PR агенція PointeR Agency провела дослідження, запустивши спеціальне анонімне опитування, питання якого стосувалися періодичності відвідування тих чи інших ресурсів в мережі інтернет, а також індивідуальних вподобань при читанні новин.

Опитування від PointeR Agency показало досить цікаву картину, що стосується того, що опитані досить багато часу приділяють читанню новин, понад 68% з них перевіряють новинну стрічку кілька разів на день, а 22,7% з них читають новини хоча б раз на день. Лише 9% опитаних читають новини раз на тиждень, а таких людей, хто б і зовсім не цікавився новинами - не виявилося.

Самі часто відвідувані ресурси виходячи з опитування PointeR Agency

Цілком очевидно і не дивно, що на першому місці в списку найбільш відвідуваних ресурсів, виявилася соціальна мережа Facebook, де новини переглядають 86,4% з опитаних PointeR Agency. На другому місці можна виділити Telegram-канали, а також новинні сайти, які в даному рейтингу від PointeR Agency йдуть з сильним відставанням від Facebook.

Крім цього, опитування від PointeR Agency з'ясувало, що приблизно 20% з опитаних новини отримує за допомогою радіо, а також через Youtube канали, а найменше уваги така аудиторія приділяє друкованим ЗМІ, а також новинам по телебаченню. Виняток становлять лише рейтинги, тематичні огляди і спецпроекти, які публікуються в найавторитетніших друкованих ЗМІ. Таким джерелам приділяють увагу 70% з опитаних, а більше 55% керівників приділяють час на читання спеціалізованих видань зі своєї сфери діяльності.

ТОП новинних сайтів за опитуванням PointeR Agency

Найпопулярнішими серед представників керівного осередку бізнесу, є сайти популярних інформаційних агенцій, серед яких відзначити варто видання «Українська правда», «УНІАН», «Ліга.нет»,« Новое время», «Дело UA», а також деякі закордонні ресурси: «ВВС» , «Economist» та інші.

За словами співвласника агенції PointeR Agency Олесі Стойко, карантин на сьогодні істотно трансформує дану сферу, так, наприклад, в березні, аудиторія деяких топових українських ЗМІ збільшилася вдвічі, в той час, коли в лютому, в порівнянні з січнем істотних коливань відвідуваності помічено не було. Ситуація на даний момент така, що користувачі шукають джерела правдивої інформації, довіряючи найвідоміших постачальникам новин, причому навіть після карантину, люди, які звикли отримувати новини таким чином, залишаться в якості постійних відвідувачів на таких ресурсах і надалі.

Інформація про агенцію PointeR Agency

На ринку маркетингових послуг PR агенція PointeR Agency працює з 2012 року, і на даний момент за версією видавництва «Економіка» входить в ТОП-10 кращих PR агенцій України. До основних послуг PointeR Agency варто віднести роботу із засобами масової інформації, антикризові комунікації і PR супровід. В основному, агенція PointeR Agency спеціалізується на складних B2B проектах.